rian-in-kenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallootjes en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Toedels,

Rian

Astrid

Rian heel veel succes met deze mooie uitdaging. Goeie reis.Geniet ervan en super dat je dit doet. ??Groetjes astrid

Nicoline

Kom maar op met die verhalen en fotoos! Kan niet wachten...?

Ingrid van den Akker

Hey Rian, wat een mooi initiatief!! We willen je alvast heel veel succes wensen met je voorbereidingen. we gaan je zeker volgen en natuurlijk ook sponseren.

Trees de Greef - Renders

Hoi Rian, Vandaag de email van je opa ontvangen. Mooie reis ! en we volgen je graag. Waar kunnen we de speculaas kopen en/of hoe kunnen we je op een andere manier sponsoren ?