rian-in-kenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallootjes en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Toedels,

Rian

Reacties

Reacties

Astrid

Rian heel veel succes met deze mooie uitdaging. Goeie reis.Geniet ervan en super dat je dit doet. ??Groetjes astrid

Nicoline

Kom maar op met die verhalen en fotoos! Kan niet wachten...?

Ingrid van den Akker

Hey Rian, wat een mooi initiatief!! We willen je alvast heel veel succes wensen met je voorbereidingen. we gaan je zeker volgen en natuurlijk ook sponseren.

Trees de Greef - Renders

Hoi Rian, Vandaag de email van je opa ontvangen. Mooie reis ! en we volgen je graag. Waar kunnen we de speculaas kopen en/of hoe kunnen we je op een andere manier sponsoren ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!