rian-in-kenia.reismee.nl

Sponsor Bingo

Hallo allemaal,

De voorbereidingen zijn al in volle gang en met veel enthausiasme kan ik jullie vertellen dat de sponsor bingo wordt gehouden op 10 januari 2018!!!

Kosten: €20,-

Adres: Broekstraat 14, Best (mijn overburen)

Tijd: 19.30uur tot uiterlijk 22.30uur.

De avond wordt gesponsord door mijn ouders en dat wil zeggen dat de drankjes en hapjes all inclusive zijn. Ook de ruimte wordt door mijn lieve buurtjes gesponsord. Dus de volledige €20,- gaat naar het Msambweni ziekenhuis in Kenia.

VOL = VOL

Je aanmelding is pas definitief na betaling. Dit kan overgemaakt worden op NL16RABO0177008180 t.a.v. R.C.C. Renders. Of contant door dit aan mij te geven of in de brievenbus te gooien met de namen van de deelnemers. Dit kan in de brievenbus van Broekstraat 7a, Best.

Ik hoop op een grote opkomst!!

Ben je verhinderd en wil je toch iets sponseren kan dit uiteraard ook. Ik zal nadat ik al de sponsoracties heb afgerond en dus voor ik vertrek het (hopelijk) mooie bedrag direct overmaken naar het ziekenhuis.

Alvast dank voor alle leuke reacties en hopelijk tot 10 januari!

Liefs, Rian Renders.

Reacties

Reacties

Peet

Joehoe, wij zijn erbij !!

Liefs Maris en Peet

Jeroen

Helaas kan ik er niet bij zijn
Maar ik wens jullie heel veel plezier en succes en hopelijk veel geld en blijde gezichten toe

XXX

Miranda ferfers

Hoi Rian. Ik kom ook. Geef van de week ff 20 euro bij jullie af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!