rian-in-kenia.reismee.nl

De tijd vliegt voorbij!

Hallo Luitjes,

Allereerst voor iedereen de aller beste wensen voor 2018!
Toen 2017 begon had ik nog geen enkel idee dat ik een jaar later alweer bijna zou vertrekken naar Kenia, mijn lang gekoesterde droom!

De voorbereidingen zijn nog steeds in volle gang.

Ondertussen alweer zo'n 34 aanmeldingen voor de sponsorbingo op woensdag 10 januari 2018.
Alle prijsjes zijn binnen. Maar ik hoop nog op wat extra aanmeldingen voor deze sponsoravond. Er is nog plek.

Ik kan jullie vertellen dat er een gigantisch gave hoofdprijs is!
Namelijk gesponsord door ANYTIME FITNESS BEST, ter waarde van wel €225,-!!!!!!

Ik wil alvast iedereen heel hartelijk bedanken voor alle leuke berichten en sponsoringen voor het Msambweni Hospital.
We kunnen de wereld niet veranderen maar wel een stukje mooier maken zo.

Na 10 januari zal ik me gaan voorbereiden op mijn vertrek op 16 februari.
Maar tot die tijd zijn alle bestellingen voor de speculazen nog steeds heel erg welkom!!!

Nogmaals mega dankjewel voor alle lieve woorden en sponsorbedragen.
Een heel mooi 2018 voor iedereen!

Dikke kussen!

Rian Renders.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!