rian-in-kenia.reismee.nl

Sponsoractie

Nu iedereen op de hoogte is van mijn fantastische reis naar Kenia wil ik jullie vast voorbereiden op mijn komende sponsoracties!

Afgelopen weekend ben ik begonnen met het verkopen van speculaasharten. Dit zijn er 4 voor 3 euro en dit bedrag zal volledig naar het ziekenhuis gaan.

Naast het werk wat ik daar ga doen wil ik niet met legen handen aankomen. Om de kwaliteit te verbeteren in het ziekenhuis wil ik ze een mooie gift kunnen geven.

Naast de speculaasharten actie zal ik in januari nog een sponserbingo organiseren. Ik ben al gestart met het verzamelen van prijsjes. Deze gesponsord door de ondernemers in Best en familie en vrienden.

Hoe ik deze bingo ga invullen ga ik nog bedenken. In ieder geval gaat de gehele opbrengst naar het ziekenhuis in Kenia waar ik ga werken!!!

Hoe komt het bedrag ter plaatsen? Via de stichting van Doingoood zal het bedrag wat ik overmaak naar mijn eigen project gaan. Het Msambweni hospital. Hiervan zal NIETS voor andere doeleinden gebruikt worden. 100% gaat naar het ziekenhuis!

Ook mag ik €150 ter plaatsen besteden. Ik zal dan met een collega van het ziekenhuis gaan kijken waar we dit het beste aan kunnen besteden en er persoonlijk voor zorgen dat dit daar terecht komt. Heel blij mag ik vertellen dat Best-vooruit mij dit gehele bedrag wil sponsoren!!

Wordt verder vervolgd! Ik hoop dat heel veel mensen mij willen helpen bij het verkrijgen van een heel mooi bedrag voor deze reis!

Reacties

Reacties

Peet

Wíj willen 1 pakje speculaas harten. Voor onze gezondheid niet meer dan 1tje. Maar we willen graag doneren voor het ZH.
Veel succes lieverd.
Groetjes Maris en Peet.

Conny de bruin

Ik wil ook graag een pakje speculaas harten voor donatie van ZH succes grtjx conny

Tante Mieke

Ik wel 2 pakken
Graag af geven bij Jolanda Raaijmakers
Ik geef het geld aan ome Willy mee

Groetjes en succes ???

Monique Raaijmakers

Heel leuk Rian dat je dit gaat doen. Ik wil graag 1 pakje speculaasharten. (Geef jullie mam maar mee,dan komt het goed) Succes met je voorbereidingen, en ik volg je graag?

Monique van Asseldonk

Ik wil ook graag 2 pakken speculaas-harten en suc6 met je voorbereidingen.

ardi van laarhoven

ons mam en ik willen graag ieder 1 pakje speculaas, als je ze een keer mee kunt brengen komt dat goed, maakt niet uit wanneer.

Gerda de KOk- Renders

Natuurlijk Rian leef ik met je mee, en wil ik je graag volgen. Maar......af en toe heb ik de jongens nodig om 'n beetje thuis te raken in die moeilijke techniek. Maar je ziet , ik ben er! Ik had je al gevraagd naar je banknummer om geld over te maken, maar daar heb ik nog niets op gehoord. Met de viering van Oma's verjaardag wil ik wel graag 5 pakken speculaas a.u.b. Verder hoop ik dat je met héél véél voldoening weer veilig thuis mag komen.
groetjes van Gerda uit Hapert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!