rian-in-kenia.reismee.nl

HELL YEAH, I'M BACK!!!

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie misschien wel weten heb ik begin september weer een reis naar Kenia geboekt.

En hier ben ik dan. Zaterdag rond 00:00uur kwam ik aan op dit heerlijke plekje.
Niels bracht me naar het vliegveld waar ik natuurlijk weer veel te vroeg was. Maar geen stress hakuna matata mijn vakantie kon beginnen.

Met gezonde kriebels liep ik het vliegveld uit, en daar was daniël. Hij bracht mij naar mijn verblijf.

Het prachtige wildebeest eco camp in Nairobi. Hier heb ik voor 2 nachten een mooie tent met een 2 persoonsbed en een gezamenlijke was ruimte.

Het gevoel wat ik had toen ik gisteren door Nairobi reed is niet te beschrijven. Ik zei nog tegen mezelf, daar ben ik weer.
Moet je na gaan... toen was het dus pikke donker.

Vandaag ga ik achter op de motor een tour door Nairobi doen met een gids. Ik heb het idee dat dat gevoel vergelijkbaar is met het gevoel wat ik had toen ik voor de aller eerste keer door Mombasa kwam en langs de kust naar mijn nieuwe thuis reed.
Gisteren kreeg ik al een berichtje van Ben, hij is mijn gids en zal me vandaag om 10.30uur ophalen, goed geregeld allemaal dus.

Vele vroegen of ik mijn blog weer bij ga houden. Nou waarschijnlijk niet zoals 2 jaar geleden maar ik ga mijn Best doen.

Ik zit nu heerlijk aan het ontbijt. Geroosterd brood met jam, yoghurt met vers fruit en Keniaanse thee.
Ja die keniaanse thee, met melk en veel suiker. Zelf in elkaar gefratst en ik moet zeggen, smaakt me weer heerlijk.

Heel fijn weekend allemaal en tot over 2 weken.

Liefs Rian.

Reacties

Reacties

Dietje

Wat leuk Rian!! Geniet!!!

Andrea

Jan en ik wensen je héél veel succes in Kenia!

Mariska

Geniet ervan en een fijne dag vandaag

Petra

Hoi Rietje,
Geweldig dat je deze reis kan maken. Ga er lekker van genieten en maak onvergetelijke herinneringen. Liefs Peet.

Danique

Klinkt nu al weer super! Ben benieuwd naar je verhalen!

ardi

Heel veel plezier en mooi momenten, we wachten alvast op de mooie verhalen!

Angelique Noordhoek

Heeeeeel veeeeeel plezier Rian.

Carla Verwey

Mooi Rian, we genieten er weer van, fijne reis meid.

Conny

Hoi Rian
Wat geweldig dat je weer in Kenia bent geniet ervan en maak weer mooie herrineringen veel plezier ❤

Ine

Hey Rian, wat een goed en mooi begin van je reis. Geniet ervan xxx

Marlin

Hé Rian....het voelt zo te lezen als thuiskomen.
Ga vooral genieten en nieuwe herinneringen maken !

Mirjam

Ooh geweldig!!! Lekker genieten daar en ik lees met veel plezier met je mee. X

Closien

Wat een fijn gevoel : thuiskomen in Kenia.
Veel plezier, geniet ervan en rust heerlijk uit

Elly den Harink

Wat leuk voor je om daar weer terug te zijn. Geniet er van !!!

Assepoester

Geniet lieverd, kijk nu al weer uit naar al je verhalen ?

Mieke

Geniet er van super leuk weer. Rian

Alfonso Vazquez

Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!