rian-in-kenia.reismee.nl

BEDANKT

Hallo luitjes,

Daar ben ik dan weer.

Bijna 2 weken na de enorm leuke bingo wil ik alsnog iedereen enorm bedanken voor de gezellige avond! Het was top!
Zo veel leuke reacties mogen ontvangen. En jullie enthousiasme was aanstekelijk op de bingo.

Perfecte locatie. Fantastisch bar personeel, nummertjes vrouwtje en super leuke gasten!

Dankzij jullie heb ik alweer RUIM €2000,- opgehaald voor het ziekenhuis in Msambweni, Kenia.

Over 3 weken en 4 dagen vertrek ik alweer. Wat vliegt de tijd.
De laatste dingen regelen en aftellen geblazen.


DIKKE KUS

Reacties

Reacties

Peet

Hoi Rian,
Het was een leuke avond met een prachtig doel. Je hebt je ook erg goed ingezet om mooie prijzen te regelen. Top gedaan.
Liefs, je nummertjes vrouwtje.

Ingrid van den Akker

Super avond was het!! Top gerergeld!!
En.....ik geniet nog elke dag van het mooie bakje met hyacinten ?

Danique

Leuke foto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!