rian-in-kenia.reismee.nl

KENIA

De huisjes

Reacties

Reacties

Closien Verbeek-Renders

Lief nichtje,
Ik geniet van al je belevenissen. Als ik het lees dan ruik ik met je mee...........de vieze wonden, de urine en bloedgeur. Ik zweet niet met je mee omdat het hier 's nachts vriest en overdag heb ik op mijn fiets graag mijn handschoenen aan en muts op. Wat fijn dat je een grote donatie kunt doen aan het ziekenhuis. Ze kunnen het geld goed gebruiken! Wat leven we hier in Nederland toch in een welvarend land.
Vanavond bij opa en oma geweest en ook die leven met je mee. Opa leest eerst en dan wordt oma geroepen. Oma achter de computer en met groot lettertype wordt alles gelezen. Zie je het voor je? O,ja en oma heeft ook weer een puzzel klaar van 1000 stukjes. Dan ben je weer op de hoogte.
Met de Buurtzorg alles goed, we zullen goed voor iedereen zorgen nu je 10 weken er niet bent!
Rian, veel werkplezier toegewenst, wat zul je veel belevenissen mee naar Nederland nemen. Dag lief nichtje, welterusten..........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!