rian-in-kenia.reismee.nl

Nog maar 2 dagen tot de BINGO avond!

Lieve mensen,

Nog 2 dagen en dan gaan we lekker bingo-en.
Ik heb er zin in en ik hoop jullie ook.

Gisteren hebben we alle tafels en stoelen klaar gezet, boodschappen gedaan. Koelingen gevuld en bingo kaarten klaargelegd. En niet geheel onbelangrijk: de prijzentafel klaargemaakt!

We starten de avond om 19:30uur. Bij binnenkomst krijgt iedereen een kopje koffie of thee (of iets anders naar wens) en wanneer iedereen zit zullen we beginnen met de Bingo.

Het is een Bingo met 10 rondes waarvan elke ronde 1 rijtje en 1 volle kaart bevat.
Na deze 10 rondes hebben we nog de hoofdprijzen. Onder andere die van ANYTIME FITNESS.
Daarom wil ik iedereen vragen om op tijd aanwezig te zijn zodat we ook meteen van start kunnen gaan.

Om 22:30uur is de avond afgelopen dus we zullen zien of we dit allemaal gaan redden maar het wordt hoe dan ook een fantastische avond. Met veel leuke prijzen en vooral heel veel gezellige mensen!

Ik heb nu al zo'n 47 aanmeldingen waar ik enorm trots op ben. Er zijn nog maar een paar plekjes vrij.

Nu nog even wat praktische zaken:
Adres: Broekstraat 14 in Best.
Parkeren: Broekstraat 16 in Best.
Er zal iemand vanaf de straat jullie de weg wijzen.
En op de parkeerplaats zal ook iemand staan die jullie naar de locatie van de Bingo stuurt.
Als je voor huis nummer 14 staat rijd je door en pak je de eerste oprit rechts. Deze rijd je helemaal door naar achteren.

Sinds mijn laatste berichtje hier zijn er pas 8 dagen verstreken maar in deze korte tijd weer zo veel leuke reacties en mooie sponsoringen mogen ontvangen.
Wat ben ik trots op ieder die op welke manier dan ook een sponsoring levert.

Nogmaals, we kunnen de wereld niet verbeteren maar wel een stukje mooier maken.

Na veel werk en voorbereiding nu eindelijk klaar voor de Bingo avond. Ondertussen nog speculazen verkopen. Het is druk naast mijn werk maar het allemaal heel erg waard.
Stiekem blij als alles achter de rug is en ik eindelijk mijn tas kan pakken om te vertrekken naar het mooie Kenia.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Enorm bedankt voor alles allemaal en laat die reacties komen want dat is toch wel het leukste van alles, hoe iedereen met me mee leeft!

DIKKE KUS,

Rian.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!